Spørsmål og svar
Er det trygt å velge dere?
Ja. Vi forstår at det krever mye tillit å gi andre adgang til hjemmet ditt mens du er borte.
PassPus er Norges største og eldste tilbyder av hjemmepass for katter. Vi blir anbefalt av Norsk Huskattforeningen og har fått mye positiv medieomtale fra radio og aviser. Og så har vi gode referanser fra hundrevis av kunder, blant dem for eksempel kjente bloggere som Marna Haugen Burøe (Komikerfrue).
Nøklene til huset ditt/leiligheten din oppbevares et hemmelig og låst sted, separat fra adresseopplysningene.
Vi tar gjerne med legitimasjon første gang vi hilser på dere.
Vår erfaring som katteeiere er din beste garanti for at pusen din får det bra når vi passer ham eller henne. I tillegg kan vi sende deg en MMS med bilde eller video av katten din hver gang vi er på besøk.
Hva skjer om pusen blir dårlig?
Skulle katten din bli syk, så tar vi vare på ham/henne så godt vi bare kan! Hvis ikke pusen din har en fast dyrlege, tar vi han/henne til Sinsen dyreklinikk som vi har hatt veldig gode erfaringer med.
Hvordan fungerer det fra start til slutt?
Du tar kontakt med oss, enten via e-post, eller vårt kontaktskjema. Du forteller oss når vi skal besøke pusen din. Har vi ledig kapasitet, avtaler vi en dag vi kan møtes for å hilse på dere, avtale detaljene og få nøklene. Da blir vi også enige om hvordan du før nøklene tilbake.
Når du er borte besøker vi pusen hver dag for å gi henne mat, bytte vann, og leke, kose, og snakke med ham eller henne. Hvis du vil sender vi deg en SMS eller en MMS med bilde eller video av pusen. Og hvis du har samtykket til det, så vil du noen ganger finne pusen din på vår Instagram-konto. :)
Hva gjør dere på besøk?
Vi kommer en eller flere ganger om dagen. Et vanlig besøk varer minst en halvtime. Etter vi har tatt kattesanden, fylt opp matskåla, og satt fram nytt vann tar vi oss tid til å kose, snakke, og leke med pusen din – alt etter hvilket humør hun eller ham er i når vi kommer.
Vi sjekker gjerne posten din og vanner blomstene når vi først besøker pus. Dette tar vi ikke betalt for.
Hva koster det?
Se oversikt over prisene her.
Hvordan kan jeg betale?
Du kan betale kontant når vi henter nøklene eller få tilsendt en faktura.
Kan dere komme på bestemte tidspunkt på døgnet?
Nei, det kan vi dessverre ikke love. Vi kan prøve, men spesielt i høysesongen er det ikke alltid vi kan få til det. Vi kommer alltid i løpet av den dagen det er avtalt besøk.
Når kan/bør jeg bestille?
Du kan bestille fra to måneder før du skal reise. Om du bestiller tidligere kan det hende du må vente litt til kattepasserne våre har ferieplanene sine klare.
Hvilke regler og betingelser har dere?
Du kan lese gjennom våre regler og betingelser her.
Ja. Vi forstår at det krever mye tillit å gi andre adgang til hjemmet ditt mens du er borte.
PassPus er Norges største og eldste tilbyder av hjemmepass for katter. Vi blir anbefalt av Norsk Huskattforeningen og har fått mye positiv medieomtale fra radio og aviser. Og så har vi gode referanser fra hundrevis av kunder, blant dem for eksempel kjente bloggere som Marna Haugen Burøe (Komikerfrue).
Nøklene til huset ditt/leiligheten din oppbevares et hemmelig og låst sted, separat fra adresseopplysningene.
Vi tar gjerne med legitimasjon første gang vi hilser på dere.
Vår erfaring som katteeiere er din beste garanti for at pusen din får det bra når vi passer ham eller henne. I tillegg kan vi sende deg en MMS med bilde eller video av katten din hver gang vi er på besøk.
Hva skjer om pusen blir dårlig?
Skulle katten din bli syk, så tar vi vare på ham/henne så godt vi bare kan! Hvis ikke pusen din har en fast dyrlege, tar vi han/henne til Sinsen dyreklinikk som vi har hatt veldig gode erfaringer med.
Hvordan fungerer det fra start til slutt?
Du tar kontakt med oss, enten via e-post, eller vårt kontaktskjema. Du forteller oss når vi skal besøke pusen din. Har vi ledig kapasitet, avtaler vi en dag vi kan møtes for å hilse på dere, avtale detaljene og få nøklene. Da blir vi også enige om hvordan du før nøklene tilbake.
Når du er borte besøker vi pusen hver dag for å gi henne mat, bytte vann, og leke, kose, og snakke med ham eller henne. Hvis du vil sender vi deg en SMS eller en MMS med bilde eller video av pusen. Og hvis du har samtykket til det, så vil du noen ganger finne pusen din på vår Instagram-konto. :)
Hva gjør dere på besøk?
Vi kommer en eller flere ganger om dagen. Et vanlig besøk varer minst en halvtime. Etter vi har tatt kattesanden, fylt opp matskåla, og satt fram nytt vann tar vi oss tid til å kose, snakke, og leke med pusen din – alt etter hvilket humør hun eller ham er i når vi kommer.
Vi sjekker gjerne posten din og vanner blomstene når vi først besøker pus. Dette tar vi ikke betalt for.
Hva koster det?
Se oversikt over prisene her.
Hvordan kan jeg betale?
Du kan betale kontant når vi henter nøklene eller få tilsendt en faktura.
Kan dere komme på bestemte tidspunkt på døgnet?
Nei, det kan vi dessverre ikke love. Vi kan prøve, men spesielt i høysesongen er det ikke alltid vi kan få til det. Vi kommer alltid i løpet av den dagen det er avtalt besøk.
Når kan/bør jeg bestille?
Du kan bestille fra to måneder før du skal reise. Om du bestiller tidligere kan det hende du må vente litt til kattepasserne våre har ferieplanene sine klare.
Hvilke regler og betingelser har dere?
Du kan lese gjennom våre regler og betingelser her.